Hmm !

29.12.2011 - Tarikh yang sangat bermakna buat aku , tapi kenapa dia buat-2 lupa dengan tarikh ni . Ya Allah ! Kenapa aku sedih bila dia tak ingat . Hmm , dah lah Ieka tolonglah jangan fikirkan dia lagi . Dia dah tak nak kau lagi dan dia nak hidup bersendirian . Tolong lupakan dia , you can do Ieka . Tapi kenapa aku tiba-2 jadi macam ni bila couple dengan dia dan kenapa juga sebelum-2 ni tak ada benda yang terjadi dekat diri aku :( Semalam tarikh dia dengan kekasih lama dia dulu , dia sanggup tulis dekat status bbm " Hari ni hari bermakna buat aku " . Bila aku baca apa yang tulis hati aku rasa sedih sangat kenapa lah dengan aku ni . Hmm , kenapa aku kena bersedih dan aku tak ada hak nak bersedih biarlah dia nak tulis macam tu pun dekat status bbm dia , aku bukan sesiapa pun untuk dia kan . 


Dia : Status tu ? Hmm
Aku : Kenapanya dengan status tu ?
Dia : Saya nak lupakan semua . Saya tak nak ingat apa-2 . Saya nak start hidup baru .
Aku : Oh ! Awak kata nak lupakan semuanya tapi kenapa awak ingat tarikh semalam ? Itu awak kata tak nak ingat apa-2 lagi :(
Dia : Awak tulis saya teringat lah .
Aku : Saya tulis baru awak teringat ye . Kalau saya tak tulis mesti awak lupakan .
Dia : Hmm , aah .
Aku : Terima kasih awak kerana lupa tarikh .
Dia : Sorry ! Tak ada niat nak lupa , hmm .
Aku : Tak apa saya faham awak . Tarikh tu memang tak bermakna untuk awak pun . Tapi 28hb tu tarikh bermakna sangat untuk awak kan . 
Dia : Tapi saya tengah mengrefresh semua memori-2 saya .
Aku : Kalau awak tengah refresh semua memori-2 awak , kenapa awak ingat tarikh semalam ?
Dia : Tarikh semalam pun saya dah tak ingat apa-2 .
Aku : Kalau awak tak ingat apa-2 , perlu ke tulis dekat status bbm ?