Happy !

K , aku nak cerita semalam gerak Sunway dengan si Fara . Lepas tu sampai sana je terus gerak Jasmin sebab kawan dia nak jumpa . Aku dah lah tak kenal siapa kawan-2 dia tu , aku pun join je lah lepak sekali manalah tahu jadi kawan ke kan . Last-2 dapat kawan yang sama masuk air juga memang best lah kalau lepak kan . Aku rasa Sunway tu dah jadi tempat apa ntah ramai gila manusia-2 yang ada semalam macam-2 perangai aku tengok . Dalam pukul 4 macam tu kot kitaorang gerak CLUB POOL aku orang last sekali gerak sana sebab aku pergi lepak dengan Afiq , sembang dengan dia pun kejap je lepas tu dia yang hantar aku sampai CLUB sebab aku kan perempuan dia pun sanggup hantar sampai masuk CLUB tu . Amboi , sejuk bukan main lagi ye dalam tu tapi tak bau rokok sangat kalau snooker dekat bowling tu perhh bau rokok kuat gila -.- Ni gambar-2 semalam :