Fahmi !

11/4/2011 
Happy Birthday To You . May god bless you 

5/4/2011 tarikh kau operation right . Tiba-2 adik kau text aku , dia cakap petang tadi kau operation . Aku dah terkejut gila dengar kau dah operation . Tu pun nasib baik adik kau bagitahu aku , kalau tak memang aku tak tahu kau operation weyh . Lepas operation , doctor cakap kau dah boleh sedar , but kau tak sedar-2 lagi dah 12 jam kau dalam bilik tu lusa baru lah kau sedar kan . Aku bersyukur sangat kau dah sedar weyh . Then hari tu kau jalan-2 sebab bosan duduk dalam bilik . Tiba-2 masa kau jalan , kau pengsan nasib baik doctor/nurse nampak kau . Last-2 doctor cakap kau koma , apa lagi adik kau terus text aku bagitahu . Aku dah menangis dengar kau koma Fahmi . Aku dekat sekolah pergi kaunseling cerita pasal kau sakit lah apa lah . Cikgu bagi aku nasihat semua suruh aku tabah dengan dugaan ni sambil aku menangis . Alhamdulillah kau sedar juga dari koma .