SYAHIRA KHAIRUDDIN -.-

Kau ni kenapa perempuan ! Perlu ke kau cerita pasal aku dekat kawan-2 kau semua . Aku rasa tak perlu cerita pun pasal aku . Apa yg kau tak puas hati dengan aku ? Cuba kau bagitahu aku , aku nak tahu juga apa . Err -.- Aku dengar cerita ni semua dari ex aku . Nasib baik dia bagitahu aku , memang aku tak tahu lah kau selama ni cerita pasal aku . 


Idin : I dgr you ada gaduh kat sunway ngan budak2 seafield ? Diorang cita you pandang2 kerek lah
apa lah . I dgr cerita lah .
Me : Bila masa I gaduh dekat Sunway ni . Err -.- Siapa pandang siapa dulu hah . Perempuan tu yg
pandang-2 kerek asal . Diorang tu Syahira Khairuddin ek ?
Idin : A'ah . You tau tk yg syahira tu ex hazim ? Pastu kiteorang selalu lepak skali . Tiba2 diorang
cerita pasal you . Terkejut jugak i . Mcm mana diorang tiba2 kenal you ?
Me : Ni yg I tahu ni kan dia tu ex Hazim . Kesah apa I dia nak cerita pasal I pun . Masalahnya dia
yg pandang macam tak puas hati asal . Bila dia couple dengan Hazim ?
Idin : Da lama da . Sapa2 lagi kawan syahira yg you kenal ? Yanaa , ahya semua you kenal ?
Me : I just kenal dia seorang . I tak nak lah kenal dengan diorang semua tu . 
Idin : Okay2
Me : Dia cerita pasal I apa je ?
Idin : Tkda laa ckp apa2 . I just dgr dia ckp nama you je . Tktau pasal apa .
Me : Yeke ?
Idin : A'ah