Ijat Farris -.-

Apahal kau tak nak jumpa aku ? Elok-2 aku nak buat baik dengan kau , kau buat macam taik dengan aku ek . So apa Fara cakap semua tu betul lah kan serious aku benci lelaki macam kau tahu . Kau cakap dekat Fara yang bapak kau tahu kita couple lepas tu bapak kau suruh buat pilihan kau nak aku atau BB . Kau pun pilih lah BB kan , tak logik langsung doh apa kau cakap tu tak masuk akal . Tak kan lah bapak kau nak buat macam tu dekat anak dia cuba kau fikir betul-2 . Dah curang dengan aku lepas tu kau buat tak tahu je kan macam tak ada apa-2 yang berlaku pun , kau ni lelaki jenis apa haa . Aku nak jumpa kau petang tadi macam-2 alasan kau bagi kan tengah busy konon , puii puii -.- Sedar lah diri kau tu sikit jangan sesuka hati je buat aku macam ni kau tak fikir ke perasaan aku bila kena macam ni . Kau senang lah sebab kau tak rasa apa yang aku rasa sekarang ni , kau cuma pandai permainkan perasaan PEREMPUAN je -.- Ni ayat dia bagi dekat aku bila dah putus " You ! I'm so sorry . Sebelum I couple dengan you , I dah ada gf lain " . Macam sial kan lelaki ni lain kali cakap awal-2 dengan aku tak ada lah aku nak bengang dengan kau macam sekarang -.-

#LEPAS NI AKU TAK ANGGAP KAU EX AKU DAN AKU TAK PERNAH KENAL KAU LANGSUNG