Iqwal Hafiz & Nara Hachiko


Bulan 1 aku jumpa dengan dia ni tu pun secara kebetulan kitaorang tak janji pun nak jumpa masa tu . Lagipun dia dari Mid keluar dengan bf dia , alang-2 tu dia nak balik rumah kakak dia dekat Shah Alam dia pun text lah aku ajak jumpa . Aku suruh dia naik KTM berhenti dekat Shah Alam dah sampai sini aku suruh dia text aku nanti aku pergi ambil dia naik kereta . Huhuhu , kitaorang tak banyak sembang sangat first jumpa ni . Lepak dengan dia pun sekejap je sebab kakak dia suruh balik . 


Akhirnya aku dapat jumpa juga dia lepaskan rindu aku sekian lamanya tak jumpa . Hahaha , aku lepak dengan dia pun kejap je tadi dekat Plaza Alam Sentral . Walaupun sekejap asalkan aku dapat juga jumpa :) Tapi aku tak dapat tengok dia buat show tadi , hmm sedihnya . Tak apa lain kali boleh tengok lagi kan .